DWADZIEŚCIA pytań, które jest sens zadać doradcy przed podpisaniem porozumienia o pozycjonowanie

Niezbyt drogie pozycjonowanie - nietrudny środek aby Twoja strona www wzleciała nad konkurencję

Kiedy Sieć trafił pod strzechy pozycjonowanie nie było jeszcze aż tak kluczowe. Wówczas gdy byliśmy zaintrygowani jakimś zagadnieniem to musieliśmy znać adres konkretnej witryny lub korzystaliśmy z katalogów
netowych które grupowały witryny www do odpowiednych kategorii. Razem z rozwojem ogólnoświatowej sieci coraz wyższą famę zdobywały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mieliśmy możliwość odnaleźć intrygujące naszą firmę tematy. Aktualnie najpopularniejszą wraz z nich jest z pewnością Bing chociaż istnieją także swoim alternatywy np. Bing lub Yahoo. Jakkolwiek chyba żadna osoba nie ma obiekcji że to produkt korporacji spośród rezydencją w Mountain View jest królem na naszym polu. Można się na to obrażać ale to i tak nie zmieni istniejącego stanu rzeczy. Rozpowiada się nawet, że jeśli czegoś nie ma w Yahoo to nie egzystuje jak i również jest to po frakcji fakt. Możemy się zżynać na taki stan spraw ale nie dysponujemy niemniej jednak nawet narzędzi żeby to zmienić. Stan rzeczy wymaga tylko naszej akceptacji. Idąc dalej tym tropem należałoby wspomnieć jak potężne istota mogą mieć przeszukiwania Google po dzisiejszym marketingu tzw. e -commerce i kwestia pozycjonowania. Dawniej wystarczyła trywialna witryna internetowa www tak aby zaistnieć w sieci. W dniu dzisiejszym to standard bez której masa biznesów nie zaakceptować ma szans na utrzymanie się na powierzchni. Klient poszszukający odpowiedniego artykułu lub usługi poszukuje przeważnie po sieci, zastanawia się jak i również w dalszej kolejności dokonuje decyzji na temat nabyciu. Gdy prowadzisz własne przedsiębiorstwo to bez 2 zdań musisz ulokować pieniądze po pozycjonowanie.

Tutaj opłaca się osobiście ogłosić wiele wyrażeń o pozycjonowaniu.
W ogólności można oznajmić, że jest to seria różnych działań które mogą mieć na celu zamieszczenie polskiej witryny na jak najlepszej pozycji w wynikach wyszukań Google. Badania statystyczne czytelnie pokazują, że liczy się tutaj faktycznie wyłącznie naczelna strona z efektami. Jeżeli nasza strona internetowa znajdzie się na kolejnych to nie mamy większych szans na zaistnienie w internecie a tym samym świadomości potencjalnych klientów. Jeżeli jednak już odnajdziesz się na pierwszej stronie (a w zasadzie Twa strona www) to najbardziej liczną kilkalność mają strony znajdujące się w czołówce wyszukań. Mniej więcej od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tychże witryn które zostały opłacona i jako reklamy za każdym razem są na czele).

Pozycjonowanie konstruuje się przede wszelkim z działań o charakterze SEO. Rozumiemy w tym miejscu przy pierwszej kolejności takie rzeczy jak poprawnie wybrane słowa kluczowego pod pozycjonowanie (słowa poprzez które ewentualny Internauta stanie się szukał i do naszej firmy trafi). Np. jeżeli prowadzimy zakład fotograficzny to były by to takie słowa jak: foto, fotografie, fotografie, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, niedrogie foto tanie zdjęcia i tym podobne. Dodatkowo należałoby dodać o lokalizacji naszego punkciku tj. określenie miasta lub miejscowości w jakim mieści się się nasz punkt, w jakimś przypadku fraza przyjęła żeby postać np. foto stolica polski. Bez wątpienia zakładów zajmujących się zdjęciami jest pełno zaś co za tym zmierza tego rodzaju fraza jest w znacznym stopniu konkurencyjna co powoduje że nasze działania powinny zostać jeszcze wzmocnione za pośrednictwem szereg innych czynności. Jeżeli dopiero budujemy naszą witrynę to zwróćmy uwagę które słowa umieszczamy na polskiej stronie. Robot googla to znaczy program przeszukujący odmęty internecie jest tak skonstruowany, iż widzi jedynie tekst w postaci danego kodu np. html. W następstwie tego na polskiej witrynie winny się znaleźć takie słowa jak nadmienione już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest żeby były one umieszczone zawsze na początku akapitów tak zwanym. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Prócz tego istotne jest linkowanie wewnętrzne innymi słowy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy dotrzeć na treści o podobnej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony zaś tym samym szybciej będzie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w wynikach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie grafik, obrazków i zdjęć które umieszczamy na naszej stronie internetowej. Od razu to sama kategoria pliku np. grafiki potrafią mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Oprócz tego zdjęcia umożliwiają ekspansja znaczników „alt” czyli charakterystyk do fotografii i w tamtym miejscu również możemy umieścić wyrażenia kluczowe na jakich przede wszystkim nam zależy. Nie możemy oczywiście przesadzić z ich liczbą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą formę pozycjonowania. Przy okazji wskazane jest dodać o takiej sprawy jak wielkość umieszczanych artysta grafik. Kompresja bardzo często wydaje się tutaj wskazana. Pomimo twierdzenia, że szybkość przesyłania danych powiększa się to jednak duże grafiki wyświetlają się przez dłuższy czas skutkiem tego wpływają na przyjmowanie strony przez Internautę. Audyt Seo Zbąszynek Witryna www która wczytuje się można jest rzadziej odwiedzana poprzez użytkowników a jeśli obecnie na nią wstępują to zirytowani długością ładowania błyskawicznie z niej uciekają. Tenże aspekt również wpływa w pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo wskazane jest zadbać w tym miejscu o responsywność strony innymi słowy przystosowanie jej do rozmaitych urządzeń na których stanie się wyświetlana np. komputer pc, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym momencie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych jak i również to bez znajomości kodu html. Responsywność stron wydaje się w nich standardowym programem. Wobec tego ułatwia to w sporej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content marketing

Jest to również wysoko istotny czynnik jaki oddziałuje na pozycję naszej strony w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. Bardziej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki wozów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji o naszej firmie i ofercie mogą być takie towary jak np. „Jak dobrać najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jak zwracać uwagę” - z jednej stron to pożyteczna wiedza, która jest pożyteczna dla naszego potencjalnego kontrahenta albo „Kiedy należy wymienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość w postaci praktycznych porad a swoją drogą zwiększamy prawdopodobieństwo że dana osoba to właśnie w naszym zakładzie zdecyduje się dzięki wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu pozostaje w zależności oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Aczkolwiek specjaliści z branży wskazują że można to uczynić wszędzie nawet jeśli wyprzedajemy np. muszle klozetowe. Całość zależy od działu kreatywnego. W tym miejscu możemy gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego z wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Do niedawna pozycjonowanie a obecność w social mediach nie była aż tak ważnym. Na dziś jest to konieczne. Takie platformy jak Facebook, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej chodliwych również mają spore istota jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów lampy stanowić znakomity sposób dzięki dotarcie do potencjalnego kontrahenta i zbudowanie rozpoznawalności własnej marki. Ważnym jest by treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda postać zajmująca się profesjonalnie social mediami powie, że wydaje się być to klucz to odniesienia powodzenia.

Poza tym na pozycjonowanie wpływ mają takie działania jak spersonalizowana reklama bing adwords. Nie wydaje się być to tanio narzędzie ale wysoce sprawne na zdobycie klienta tuż przy założeniu, że jest używana w umiejętny sposób. Przy jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię internetową i chcemy zwiększyć handel. Aby pozycjonowanie było skuteczne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe według wpisaniu których dana osoba będzie „bombardowana” reklamami wraz z naszą księgarnią lub obecnie konkretnym tytułem którego przy danym czasie szuka. Yahoo wie o nas coraz to więcej a w następstwie tego reklama przez nich oferowana jest bardzo skuteczna i w wielu sytuacjach dochodowa.

Pozycjonowanie i link bulding. Budowania sieci linków nie mamy możliwość również w niniejszym względzie pominąć. W prostych słowach idzie o to, że ranga naszej strony i do niej „siła” zależy od liczby linków jakie do pani a prowadzą i jakości tychże linków czyli pozycji stron na których się mieszczą. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tego artykułu. Tutaj jednak dopełniają inną funkcję niż miało to jeszcze miejsce jakiekolwiek kilkanaście lat temu.
W jakim sposób możemy zbudować pozycję naszej strony i od czego zacząć jeżeli interesuje nas pozycjonowanie. Dobrym rozwiązaniem w tym obszarze jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy pomogą nam zbudować pozycję naszej strony. Warto w niniejszym względzie zwracać uwagę na kilka istotnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie projekty już zostały przez panią a zrealizowane, jakie efekty sprowadzają ich działania (czy są natychmiastowe ale krótkotrwałe bądź trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje usługi i czy sami istnieją rozpoznawalni w sieci. Audyt Seo Jarosław